Coca-Cola lanceert volledig nieuw merk met subtiele smaken en fijne bubbels
Met FÏNLEY tekent Coca-Cola voor de grootste lancering in België sinds Coca-Cola Zero. FÏNLEY, een caloriearme frisdrank, bedoeld voor volwassenen, bevat enkel natuurlijke aroma’s, fijne bubbels en subtiele smaken zoals pompelmoes-bloedappelsien en citroen-vlierbloesem. Met deze innovatieve nieuwkomer volledig ontwikkeld in België mikt Coca-Cola ambitieus op een nieuwe doelgroep.
Coca-Cola ontwikkelde de nieuwe frisdrank FÏNLEY, met een meer matuur smaakpalet, voor volwassenen. Uit onderzoek blijkt dat de voorkeur voor fel bruisende dranken met de leeftijd daalt. Amper één op de tien volwassenen kiest frisdrank als favoriete drank tijdens een pauze. Met fijne bubbels, gesofisticeerde smaken en ingrediënten van natuurlijke oorsprong biedt FÏNLEY een verrassend alternatief, verfijnd afgestemd op de veeleisende smaakpapillen van volwassenen.
Zo houdt FÏNLEY mooi het midden tussen zoet en bitter, met natuurlijke aroma’s als bloedappelsien-pompelmoes en citroen-vlierbloesem. De vruchtendrank is caloriearm (20 kcal per 100 ml), enkel gezoet met suiker en zoetstoffen van natuurlijke oorsprong (uit stevia) en bevat geen bewaarmiddelen. FÏNLEY past dan ook perfect binnen een gevarieerde, evenwichtige voeding op elk moment van de dag.