Lipstick, zelfs het aanbrengen an sich herbergt een zekere vorm van sensualiteit. Het is een intiem en luxueus object dat schoonheid in de verf zet, een persoonlijkheid laat spreken of een stemming verraadt. Het is een symbool voor vrouwelijkheid en verleidelijkheid. Piper-Heidsieck komt tijdens het eindejaar met een eigen versie van de lipstick die doet denken aan de bruisende glamourjaren van Marilyn Monroe. De luxeverpakking in rood en goud – de symbolische kleuren van Piper-Heidsieck – werd speciaal gemaakt voor de Cuvée Brut. Deze signatuurcuvée is een non-millésimé met een rijke assemblage van honderd cru’s die getuigt van de uitzonderlijke kennis van het Huis. De verleidelijke twee-in-een-set geeft de tafel een feestelijke toets en maakt tegelijk dat de Cuvée Brut bij elke gang van het diner op de juiste temperatuur geschonken wordt.
De verleidelijke set is vanaf 15 november te vinden bij niet enkel de beste cavisten, maar ook in de Cosmeticary-winkels van Brussel en Antwerpen . Cosmeticary heeft alles wat je nodig hebt om in alle zachtheid en sensualiteit zorg te dragen voor jezelf. Knipoogje van Cosmeticary voor Piper-Heidsieck: ter gelegenheid van de eindejaarsfeesten krijgen de etalages van de winkels een Piper-Heidsieck-look die er met zijn gouden en rode tinten even verleidelijk als magisch uitziet.
Piper-Heidsieck-lipstickset: 45 €